לימודי התורה מחדדים את המוח יותר טוב מכל מחדד אחר

אולי הוא בונה שמפלגת העבודה תגיע למסקנה שהוא היחיד שיכול להושיע אותה ולמשוח אותו עליו. זאת ועד, ברק כל פעם בא עם המצאות וסיפורים שנתניהו עשה דברים חמורים, אבל הוא לא מוכן לספר על מה מדובר"
שלום בידרמן 3 Comment on לימודי התורה מחדדים את המוח יותר טוב מכל מחדד אחר

ימין: הליכוד צריך לחרוט על דגלו יותר ממלכתיות • שמאל: סובל בהעדר דרך וגם מהעדר תמיכה ציבורית • משפחה: בני יאיר חזר בתשובה ויש לי שלושה נכדים קטנים ומתוקים • דו קיום: צריך לנסות ללמוד ביחד • ראיון

בחורי ישיבה בלימוד • אילוסטרציה צילום: ללא קרדיט
אולי הוא בונה שמפלגת העבודה תגיע למסקנה שהוא היחיד שיכול להושיע אותה ולמשוח אותו עליו. זאת ועד, ברק כל פעם בא עם המצאות וסיפורים שנתניהו עשה דברים חמורים, אבל הוא לא מוכן לספר על מה מדובר"
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

השרה לשעבר לימור לבנת שוחחה עם אבי מימרן במהדורה המרכזית של קול חי ואמרה כי השמאל סובל בהעדר דרך, וגם מהעדר תמיכה ציבורית. "הציבור הגיע למסקנה שכל הפנטזיות למזרח תיכון חדש אין בהם שום שחר ושום תקווה. זה התנפץ ולכן הציבור הולך ימינה יותר ויותר. בכל סקר שעושים לשמאל אין סיכוי".

לבנת המשיכה ואמרה כי "לשמאל אין גם מנהיגות, על זה אולי בונה אהוד ברק שחושב שיכנס לאיזשהו חלל. ברק מבליח אחת לחודש חודשיים עם התקפות חמורות נגד ראש הממשלה. הוא יושב בחו"ל ומשם מטווח את הממשלה. דרכה של אופוזיציה זה להתקיף אבל שאהוד ברק עושה את זה יש כאן בעיה כפולה. ראשית הוא מנסה בכל דרך אפשרית להיות רלוונטי ולחזור למערכת הפוליטית אבל הוא בלתי רלוונטי בעליל.

אולי הוא בונה שמפלגת העבודה תגיע למסקנה שהוא היחיד שיכול להושיע אותה ולמשוח אותו עליו. זאת ועד, ברק כל פעם בא עם המצאות וסיפורים שנתניהו עשה דברים חמורים, אבל הוא לא מוכן לספר על מה מדובר".

הליכוד הוא מפלגת ימין?

הליכוד היה מפלגת ימין מרכז אבל הוא לא עשוי ממקשה אחת. יש בו כיום הרבה גורמים שהם ימין ולא מרכז. כפי שאני רואה את זה, הליכוד צריך לחרוט על דגלו יותר ממלכתיות.

מה גרם לזה?

שיטת הבחירות הפנימיות ועוד כל מיני פרטים שאי אפשר לסכמם ברגל אחת.

כשרת חינוך לשעבר מה דעתך על סוגיית הליבה

בזמנו הייתה החלטת בג"צ שחייבה לימודי ליבה. באתי בדברים עם ראשי הציבור החרדי והגענו להסכמות והבנות. לגבי הבנות אין בעיות, הקושי הוא בעיקר אצל הבנים. בשעתו לא נדרשתי לגילאים המאוחרים יותר, לדעתי מקצועות יסוד הם מאוד חשובים, מצד שני אנשים לא מבינים שלימודי התורה מחדדים את המוח יותר טוב מכל מחדד שמונח על השלחן בשעת לימודי גיאומטריה.

יש לי אח חרדי, אחיינים רבים, בני יאיר חזר בתשובה ויש לי שלושה נכדים קטנים ומתוקים. הושורשים שלי משמעותיים ואני בהחלט מעריכה.

על תופעת האנטי אומרת לבנת דברים חמורים. הסטריאוטיפ שעושים להם בעייתי. צריך ללמוד ולהכיר את השני. אני אומרת את זה גם לחרדים – צריך לנסות ללמוד ביחד, זה לא ילך לחיות בנפרד.



3 תגובות

מיין תגובות
  1. 3

    מי הגאון שלקח לו הרבה זמן להגיע למסקנה הזאת
    ועוד מעלים את זה לאתר חרדי…..

  2. 2

    זה לא מראה על חכמה לפרסם רק תגובות שמתאים לכם… וד"ל…

  3. 1

    גילוי אמריקה מס' 2